Gallery
Album
Map
Language
English
Polish
Za granicą w Kasani
PENTAX K-S2
f/8.0 1/200 31.0 mm 100 ISO
Copacabana to całkiem cywilizowane miejsce, warto zostać, jeśli ci się nie spieszy
PENTAX K-S2
f/9.0 1/250 39.0 mm 100 ISO
Burzowe chmury na horyzoncie
PENTAX K-S2
f/7.1 1/320 16.0 mm 100 ISO
Jest też szutrowa droga dołem
PENTAX K-S2
f/8.0 1/500 16.0 mm 100 ISO
Cieśnina Tiquina z "promem"
PENTAX K-S2
f/8.0 1/250 75.0 mm 100 ISO
Czasem jakieś szczyty pojawiają się zza chmur
PENTAX K-S2
f/9.0 1/250 35.0 mm 100 ISO
Na noclegu dogania mnie burza
moto x4
f/2.0 1/209 3.99 mm 50 ISO
Dwupasmówka do La Paz
PENTAX K-S2
f/9.0 1/320 68.0 mm 100 ISO
El Alto i niebieska linia teleferico
PENTAX K-S2
f/9.0 1/320 53.0 mm 100 ISO
Nie tak znowu trudno złamać tę 10mm rurkę ze stali
moto x4
f/2.0 1/14 3.99 mm 597 ISO
W warsztacie Christiana kosmetyczne poprawki nowo zaplecionego koła
moto x4
f/2.0 1/30 3.99 mm 377 ISO
Stare centrum miasta
moto x4
f/2.0 1/2057 3.99 mm 50 ISO
Widok w nocy, targ bożonarodzeniowy u dołu.
PENTAX K-S2
f/3.5 1/5 18.0 mm 1600 ISO
Pizza z Chińczykami
null
Wigilia w Casa de Ciclistas
PENTAX K-S2
f/6.3 1/5 28.0 mm 1600 ISO
La Paz jest cholernie duże
PENTAX K-S2
W sezonie suchym musi być ładny widok na Kordylerię Królewską
PENTAX K-S2
f/7.1 1/320 18.0 mm 100 ISO
Dwupasmówka do Oruro. Największą zlewę przeczekuję w knajpie.
PENTAX K-S2
f/7.1 1/200 31.0 mm 100 ISO
Droga w stronę Uyuni
PENTAX K-S2
f/9.0 1/320 68.0 mm 100 ISO
Ruiny starej kopalni
PENTAX K-S2
f/10.0 1/400 35.0 mm 100 ISO
Rozbiłem się akurat przed burzą
moto x4
f/2.0 1/14 3.99 mm 2131 ISO
Sypnęło odrobinę po szczytach
PENTAX K-S2
f/7.1 1/320 16.0 mm 9 ISO
Zjechałem z głównej drogi, a tu dalej asfalt. Zasięg 3G też jest
PENTAX K-S2
f/9.0 1/320 35.0 mm 100 ISO
PENTAX K-S2
f/10.0 1/400 85.0 mm 100 ISO
Sanktuarium Quillacas. Wbrew pozorom, horyzont jest wypoziomowany, to miejscowość jest na wzgórzu
PENTAX K-S2
f/8.0 1/320 28.0 mm 100 ISO
Kolejna długa prosta na Altiplano
PENTAX K-S2
f/8.0 1/320 28.0 mm 100 ISO
Oczywiście są Wikunie
PENTAX K-S2
f/7.1 1/250 85.0 mm 100 ISO
Parę pagórków i burza na horyzoncie
PENTAX K-S2
f/9.0 1/250 31.0 mm 100 ISO
Jeden z kraterów
PENTAX K-S2
f/7.1 1/200 16.0 mm 200 ISO
Następny krater kilka kilometrów dalej
PENTAX K-S2
Pada, ale nie tam, gdzie mam garnek
PENTAX K-S2
f/4.0 1/40 26.0 mm 1600 ISO
Trochę przejaśnień z rana
PENTAX K-S2
f/9.0 1/320 43.0 mm 100 ISO
Nibylisek
PENTAX K-S2
f/7.1 1/640 300.0 mm 100 ISO
Znowu burza
PENTAX K-S2
f/8.0 1/250 31.0 mm 100 ISO
Wulkan Tunupa
PENTAX K-S2
f/8.0 1/200 43.0 mm 100 ISO
Białość na horyzoncie.
PENTAX K-S2
f/10.0 1/320 75.0 mm 100 ISO
O dziwo, od tej strony jest sucho
PENTAX K-S2
f/7.1 1/250 18.0 mm 100 ISO
Dalej od bezpiecznego brzegu
PENTAX K-S2
f/8.0 1/320 23.0 mm 100 ISO
Twardo i przyjemnie
PENTAX K-S2
f/8.0 1/500 16.0 mm 100 ISO
Mokro
PENTAX K-S2
f/7.1 1/200 48.0 mm 100 ISO
Lustro
PENTAX K-S2
f/6.3 1/160 16.0 mm 100 ISO
Jedyne miejsce, gdzie można przeczekać do jutra
PENTAX K-S2
f/6.3 1/125 16.0 mm 100 ISO
Akurat przed zachodem
PENTAX K-S2
f/5.6 1/125 16.0 mm 9 ISO
Można się kimnąć w muzeum. Nocleg w cenie wejściówki
PENTAX K-S2
f/3.5 1/2 16.0 mm 1600 ISO
PENTAX K-S2
f/7.1 1/200 16.0 mm 200 ISO
Zjechały zastępy turystów
PENTAX K-S2
f/7.1 1/250 18.0 mm 100 ISO
Burze dookoła
PENTAX K-S2
f/8.0 1/250 21.0 mm 100 ISO
Wiatr przesuwa wodę z jednej strony salaru na drugą
PENTAX K-S2
f/8.0 1/250 43.0 mm 100 ISO
Wody jest na tyle mało, że jeszcze można kosić dudki
PENTAX K-S2
f/10.0 1/500 43.0 mm 100 ISO
Takie placki są niezwykle przydatne, by chwilę odpocząć
PENTAX K-S2
f/9.0 1/800 23.0 mm 100 ISO
trzeba patrzeć pod koła
PENTAX K-S2
f/9.0 1/640 21.0 mm 100 ISO
Into the storm
PENTAX K-S2
f/7.1 1/400 16.0 mm 100 ISO
krajobraz po burzy
PENTAX K-S2
f/7.1 1/200 48.0 mm 100 ISO
Największa głębia jest przy zjeździe z salaru. Woda powyżej kolan
PENTAX K-S2
f/6.3 1/200 68.0 mm 100 ISO
Szukaj pingwina przyjacielu
moto x4
f/2.0 1/685 3.99 mm 50 ISO
Casa de ciclistas w Uyuni
PENTAX K-S2
f/3.5 1/8 16.0 mm 1600 ISO
Sylwester z innymi podróżnikami
null
PENTAX K-S2
f/4.0 1/50 21.0 mm 1600 ISO
cmentarzysko pociągów za miastem
PENTAX K-S2
f/8.0 1/500 16.0 mm 200 ISO
Bydło skacze po pociągach
PENTAX K-S2
f/9.0 1/320 43.0 mm 100 ISO
Kamper w wersji bardzo dostosowanej do realiów
PENTAX K-S2
f/8.0 1/320 85.0 mm 100 ISO
Droga jest utrzymywana przez kopalnię San Cristobal
PENTAX K-S2
f/7.1 1/160 31.0 mm 100 ISO
Jak jest sucho, to jedzie się spoko
PENTAX K-S2
f/9.0 1/320 75.0 mm 100 ISO
Jak jest mokro, to tak sobie.
PENTAX K-S2
f/9.0 1/320 43.0 mm 100 ISO
Miejscówka dobrze osłonięta od wiatru
PENTAX K-S2
f/8.0 1/200 21.0 mm 100 ISO
Jak świeci słońce, to całkiem tu ładnie
PENTAX K-S2
f/7.1 1/250 16.0 mm 200 ISO
Tutaj jeepy nie zajeżdżają
PENTAX K-S2
f/8.0 1/250 21.0 mm 100 ISO
Sypie tak całkiem niedaleko
PENTAX K-S2
f/8.0 1/320 60.0 mm 100 ISO
Tarka, ahh
PENTAX K-S2
f/9.0 1/250 53.0 mm 100 ISO
Laguna Vinto
PENTAX K-S2
f/9.0 1/320 43.0 mm 100 ISO
Jedno z wielu jezior na drodze
PENTAX K-S2
f/7.1 1/400 16.0 mm 100 ISO
Flamingi (nie rozróżniam gatunków)
PENTAX K-S2
f/8.0 1/640 300.0 mm 100 ISO
PENTAX K-S2
f/7.1 1/500 300.0 mm 100 ISO
Wydaje mi się, że załapałem się na gody
PENTAX K-S2
f/6.3 1/320 300.0 mm 200 ISO
Nie lubią podglądaczy
PENTAX K-S2
f/6.3 1/320 300.0 mm 400 ISO
Można wjechać pomiędzy skały
PENTAX K-S2
f/7.1 1/320 16.0 mm 200 ISO
trzeba tylko omijać tłumy
PENTAX K-S2
f/9.0 1/320 85.0 mm 200 ISO
Kiedyś rozbił się przy Villa Mar samolot, więcej informacji niestety brak
PENTAX K-S2
f/10.0 1/400 85.0 mm 200 ISO
Zjeżdżam z głównego szlaku turystycznego
PENTAX K-S2
f/8.0 1/400 18.0 mm 100 ISO
Znowu przywali z nieba
PENTAX K-S2
f/9.0 1/250 39.0 mm 100 ISO
To był chyba ten jedyny raz, kiedy założyłem zimowe rękawice
PENTAX K-S2
f/6.3 1/200 16.0 mm 100 ISO
Kimałem gdzieś za tymi skałami
PENTAX K-S2
f/9.0 1/400 35.0 mm 200 ISO
Całkiem konkretnie dosypało w nocy
PENTAX K-S2
f/9.0 1/400 60.0 mm 100 ISO
w dół
PENTAX K-S2
f/9.0 1/320 31.0 mm 100 ISO
Tutaj normalnie kupuje się cholernie drogą wejściówkę. Zamknięte na kłódkę, więc moich pieniędzy nie dostali.
PENTAX K-S2
f/6.3 1/125 16.0 mm 100 ISO
Wulkan Quetena
PENTAX K-S2
f/9.0 1/320 68.0 mm 100 ISO
Gdzieś tam jest cel
PENTAX K-S2
f/8.0 1/320 28.0 mm 100 ISO
W dole spore rozlewisko
PENTAX K-S2
f/8.0 1/400 23.0 mm 100 ISO
Tak, to zapewne jest powód, dla którego nikt teraz tędy nie jeździ
PENTAX K-S2
f/8.0 1/400 16.0 mm 100 ISO
Na raty dało radę
PENTAX K-S2
f/8.0 1/400 16.0 mm 200 ISO
Ta ciężarówka oferowała mi podwózkę dwa dni temu
moto x4
f/2.0 1/918 3.99 mm 50 ISO
Jedyna duża wiocha w okolicy, Quetena Chico. Wbrew pozorom, tutaj Chico jest większa od Grande.
PENTAX K-S2
f/8.0 1/250 26.0 mm 100 ISO
W stronę Uturunku
PENTAX K-S2
f/8.0 1/250 26.0 mm 100 ISO
W suchym sezonie ten odcinek jest ciężki do przejechania
PENTAX K-S2
f/8.0 1/250 21.0 mm 100 ISO
Droga taka se, ale to i tak jest całkiem jezdne
PENTAX K-S2
f/7.1 1/250 16.0 mm 100 ISO
To jest powód dla powstania drogi na wulkan, opuszczona kopalnia siarki
PENTAX K-S2
f/7.1 1/320 16.0 mm 200 ISO
Szczyt zasypany, ale zobaczę jak wysoko da się wjechać
PENTAX K-S2
f/6.3 1/200 68.0 mm 100 ISO
Trzeba wjechać na nocleg
PENTAX K-S2
f/5.0 1/100 16.0 mm 200 ISO
Z rana optymistyczne warunki pogodowe
PENTAX K-S2
f/8.0 1/320 21.0 mm 200 ISO
Droga to rąbanka, ale do "parkingu" jest przejezdna
PENTAX K-S2
f/7.1 1/250 16.0 mm 100 ISO
Dotąd udało się wjechać/wepchnąć. Wyżej zaspy
PENTAX K-S2
f/8.0 1/800 16.0 mm 100 ISO
Na upieprzonym ekranie najwyższy odczyt wysokości z rowerem
PENTAX K-S2
f/11.0 1/400 85.0 mm 200 ISO
Po prawo widać całkiem miły krajobraz drogi do Tupizy
PENTAX K-S2
f/9.0 1/320 35.0 mm 100 ISO
Gdy przyjrzysz się uważniej, to dojrzysz kamienne ściany starego budynku
PENTAX K-S2
f/7.1 1/250 85.0 mm 100 ISO
Żegnam się z wulkanem
PENTAX K-S2
f/8.0 1/320 26.0 mm 100 ISO
Nitka drogi powrotnej
PENTAX K-S2
f/8.0 1/400 26.0 mm 100 ISO
Ponownie przy budynkach kopalni
PENTAX K-S2
f/8.0 1/400 21.0 mm 200 ISO
Wasze niedoczekanie pazerne dziady
PENTAX K-S2
f/8.0 1/200 35.0 mm 100 ISO
Mała lama wygląda jakoś tak
PENTAX K-S2
f/8.0 1/250 85.0 mm 100 ISO
Centrum turystyczne w budowie
PENTAX K-S2
f/9.0 1/250 31.0 mm 200 ISO
To jeden z powodów, dla których produktów MSR już nie kupię (łącznie z Cascade Designs w ogólności).
PENTAX K-S2
f/5.0 1/100 26.0 mm 100 ISO
Widok na mały kanion
PENTAX K-S2
f/8.0 1/200 31.0 mm 100 ISO
Kaczka
PENTAX K-S2
f/6.3 1/320 300.0 mm 100 ISO
Ostatnie spojrzenie na Uturunku
PENTAX K-S2
f/8.0 1/320 26.0 mm 100 ISO
Ten podjazd to pewne pchanie. Nie ta nawierzchnia i nie ta wysokość
PENTAX K-S2
f/9.0 1/250 31.0 mm 100 ISO
W stronę granicy
PENTAX K-S2
f/9.0 1/320 31.0 mm 100 ISO
PENTAX K-S2
f/8.0 1/400 26.0 mm 100 ISO
Laguna Hedionda
PENTAX K-S2
f/8.0 1/320 28.0 mm 100 ISO
Szybko biegające nieloty
PENTAX K-S2
f/6.3 1/320 300.0 mm 100 ISO
Flamingi
PENTAX K-S2
f/7.1 1/500 300.0 mm 100 ISO
Oraz tradycyjnie Wikunie
PENTAX K-S2
f/6.3 1/400 300.0 mm 100 ISO
Cerro Bravo po środku
PENTAX K-S2
f/8.0 1/400 26.0 mm 100 ISO
W stronę Salaru de Chalviri
PENTAX K-S2
f/9.0 1/400 53.0 mm 100 ISO
Wieje jak cholera
PENTAX K-S2
f/7.1 1/400 18.0 mm 100 ISO
Na tym odcinku dostałem mocno po dupie. Wiatr w pysk, ciężko pchać
PENTAX K-S2
f/8.0 1/400 26.0 mm 100 ISO
Wydobycie soli
PENTAX K-S2
f/7.1 1/320 16.0 mm 100 ISO
Jeden z placków wody na salarze
PENTAX K-S2
f/8.0 1/250 31.0 mm 100 ISO
Termy komercyjne, tutaj znowu krzyżuje się moja droga z "jeepostradą"
PENTAX K-S2
f/9.0 1/250 39.0 mm 100 ISO
W stronę ostatnich lagun
PENTAX K-S2
f/9.0 1/250 43.0 mm 100 ISO
Ostańce skalne przy drodze
PENTAX K-S2
Zjazd w dół
PENTAX K-S2
f/8.0 1/320 28.0 mm 100 ISO
Laguny na horyzoncie
PENTAX K-S2
Gdzieś tu w pobliżu znowu spotykam znajomego Chińczyka
PENTAX K-S2
f/7.1 1/400 16.0 mm 100 ISO
Laguna Verde ma nawet zgodny z nazwą kolor. Licancabur w tle
PENTAX K-S2
f/7.1 1/400 16.0 mm 100 ISO
Spojrzenie w tył
PENTAX K-S2
f/7.1 1/400 16.0 mm 100 ISO
Jest tutaj posterunek wojskowy. Bidnie to wygląda.
PENTAX K-S2
f/8.0 1/400 28.0 mm 100 ISO
Chwilowa zmiana standardów.
PENTAX K-S2
f/7.1 1/320 16.0 mm 100 ISO
Chmury wiszą nad górami
PENTAX K-S2
f/8.0 1/250 28.0 mm 100 ISO
A ja w dół, w stronę San Pedro
PENTAX K-S2
f/10.0 1/400 35.0 mm 200 ISO
Tylna lampka zwarła się od jazdy po solance i tak sobie świeci
PENTAX K-S2
f/3.5 1/1 16.0 mm 1600 ISO
Kolejna pizza
null
Teraz trzeba odrobić utracone 2000 metrów
PENTAX K-S2
f/9.0 1/250 39.0 mm 100 ISO
Jeśli jest coś zielonego, to tylko głęboko w kanionie
PENTAX K-S2
f/9.0 1/250 43.0 mm 100 ISO
Laguna przed Machuca
PENTAX K-S2
f/8.0 1/400 16.0 mm 100 ISO
Zionie siarą
PENTAX K-S2
f/9.0 1/320 85.0 mm 100 ISO
Wyżej jest nawet trochę wody
PENTAX K-S2
f/8.0 1/400 26.0 mm 100 ISO
Poza tym krajobrazy księżycowe
PENTAX K-S2
f/8.0 1/200 31.0 mm 100 ISO
Tuż przed zachodem słońca, przed polem gejzerów
PENTAX K-S2
f/4.5 1/80 39.0 mm 100 ISO
Wszyscy chcą tu przyjechać na wschód słońca
PENTAX K-S2
f/4.0 1/50 21.0 mm 1600 ISO
Coś tutaj bulgocze pod stopami
PENTAX K-S2
f/4.0 1/30 23.0 mm 1600 ISO
Próbowano, zdaje się, wytwarzać prąd z nagrzanej wody
PENTAX K-S2
f/5.6 1/40 85.0 mm 1600 ISO
Woda intensywnie paruje, bo jest poniżej zera
PENTAX K-S2
f/4.5 1/80 23.0 mm 100 ISO
PENTAX K-S2
f/4.5 1/100 48.0 mm 200 ISO
Niby zimno, ale gorąco
PENTAX K-S2
f/6.3 1/125 21.0 mm 100 ISO
Wschód
PENTAX K-S2
f/7.1 1/320 16.0 mm 200 ISO
Poza porannym szczytem ruchu brak, biletów teraz też już nikt sprawdzać nie będzie
PENTAX K-S2
f/9.0 1/250 31.0 mm 100 ISO
A to droga po drugiej stronie, którą mało kto jeździ
PENTAX K-S2
f/9.0 1/250 35.0 mm 100 ISO
Jest w standardzie, powiedzmy, boliwijskim
PENTAX K-S2
f/8.0 1/400 26.0 mm 200 ISO
W oddali chmury znad Pacyfiku
PENTAX K-S2
f/8.0 1/400 26.0 mm 100 ISO
Pole gejzerów El Tatio w tle
PENTAX K-S2
f/8.0 1/400 28.0 mm 100 ISO
Jadę na północ
PENTAX K-S2
f/8.0 1/320 23.0 mm 100 ISO
Tradycyjnie, jest zadupie, są wikunie
PENTAX K-S2
f/8.0 1/250 85.0 mm 100 ISO
Pieprzona piaskownica
PENTAX K-S2
f/9.0 1/400 23.0 mm 100 ISO
Wulkany San Pedro i San Pablo
PENTAX K-S2
f/9.0 1/400 53.0 mm 100 ISO
Kolejna kopalnia siary
PENTAX K-S2
f/7.1 1/250 85.0 mm 100 ISO
Muy mal estado
PENTAX K-S2
f/9.0 1/320 39.0 mm 100 ISO
Wulkany o poranku
PENTAX K-S2
f/7.1 1/320 16.0 mm 100 ISO
Wszędzie są rury, transportujące przemysłową wodę do kopalni
PENTAX K-S2
f/7.1 1/200 43.0 mm 100 ISO
Długi pociąg na starej linii do Uyuni
PENTAX K-S2
f/9.0 1/250 35.0 mm 100 ISO
PENTAX K-S2
f/9.0 1/320 85.0 mm 100 ISO
Coś konkretnie rozerwało stożek
PENTAX K-S2
f/9.0 1/320 39.0 mm 100 ISO
Droga przez salar, wydobycie boraksu
PENTAX K-S2
f/10.0 1/400 68.0 mm 100 ISO
PENTAX K-S2
f/9.0 1/400 48.0 mm 100 ISO
Salar de Carcote
PENTAX K-S2
Stacja graniczna w Ollague
PENTAX K-S2
f/10.0 1/320 85.0 mm 100 ISO
Boliwijski pociąg po drugiej stronie granicy
PENTAX K-S2
f/8.0 1/400 26.0 mm 100 ISO
U dołu mokro
PENTAX K-S2
f/8.0 1/250 23.0 mm 100 ISO
Tradycyjnie, na Altiplano burze
PENTAX K-S2
f/7.1 1/160 31.0 mm 100 ISO
Miejscówka za San Juan
PENTAX K-S2
f/4.5 1/100 31.0 mm 200 ISO
W stronę Tupizy
PENTAX K-S2
f/4.5 1/59 35.0 mm 200 ISO
Osady zostały postawione na sztorc
PENTAX K-S2
f/8.0 1/320 23.0 mm 200 ISO
Po drugiej stronie gór coś bardziej zielono
PENTAX K-S2
f/9.0 1/250 35.0 mm 100 ISO
Asfalt w trakcie kładzenia
PENTAX K-S2
f/7.1 1/200 28.0 mm 100 ISO
Mniej typowe krajobrazy
PENTAX K-S2
f/7.1 1/200 43.0 mm 100 ISO
PENTAX K-S2
f/7.1 1/200 16.0 mm 100 ISO
Ostańce w dolinie
PENTAX K-S2
f/7.1 1/160 28.0 mm 100 ISO
Intrygująco poprowadzony objazd
PENTAX K-S2
f/5.0 1/100 16.0 mm 200 ISO
Po drugiej stronie równie pokręcony
PENTAX K-S2
f/4.5 1/80 18.0 mm 200 ISO
Droga do Villazon
PENTAX K-S2
f/8.0 1/400 21.0 mm 200 ISO
×
HTML Code